poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Wyzwanie

Po kilku wyzwaniach w których byłam tylko obserwatorem w końcu się zdecydowałam. Tak, wezmę udział w wyzwaniu Kreatywnego Kufra. Temat: Podlasie. No i oczywiście musiałam pójść za najsilniejszym skojarzeniem - Białowieski Park Narodowy. Musiało więc być przede wszystkim zielono. Pozostało tylko zdecydować co to będzie. Padło na naszyjnik z szydełkowego sznura i koralików. Różne formy i kształty koralików oraz przypadkowość ich rozmieszczenia przypominają runo leśne w tym dziewiczym i nieokiełznanym parku.

naszyjnik podlasie




23 komentarze:

  1. Przepiękna!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo i również pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny,życzę powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i bardzo pomysłowa.Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletka śliczna. Gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł i wykonanie. W dodatku w moich kolorach.

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe połączenie materiałów i kolorki super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta bransoletka świetnie współgra z moim pierścieniem... Sama natura stworzona ludzkimi rękami. Kojarzy mi się z pniem porośnietym mchami. Mam nadzieję, że komisja doceni !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam pierścionek, bardzo mi się spodobał, więc zajżałam na bloga i zakochałam się w sówce - broszcze:-) Również życzę powodzenia w wyzwaniu.

      Usuń
    2. Wiedziałam ! Ha! Ciebie nie dało się pominąć w nagrodzie ! Super ! Z chęcią bym się wymieniła na sowę takim pieknym leśnym runem... :-) Sowa nie wymiata tak jak ta "natura" koralikowa...

      Usuń
    3. a ja właśnie bardzo intensywnie myślę nad tym żeby złożyć u Ciebie pewne zamówienie, na pewno się jeszcze odezwę w tej sprawie. Gratuluję wyróżnienie w wyzwaniu

      Usuń
    4. No ba! Jestem za! Właśnie chodzę jak paw po domu i dalej nie wierzę... Czekam na twój pomysł, co tam ci przyszło do głowy... Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Wspaniały naszyjnik :) jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję!!! Naszyjnik jest bajeczny! To był mój faworyt w wyzwaniu i moja intuicja mnie nie zawiodła... Cieszę się, że postanowiłaś wziąć udział w wyzwaniu, bo inaczej pewnie nie mielibyśmy okazji podziwiać Twojej pracy.
    Jeszcze raz gratuluję i podziwiam, a gdybyś miała ochotę na wymiankę (moich parabiżuteryjnych zamczaków, lub innego rodzaju rękodzieło hafciarsko-koronczarskie) to zapraszam w moje skromne progi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję i na pewno zajrzę co tam u Ciebie za cuda:-)

      Usuń