niedziela, 27 kwietnia 2014

Uzależnienie

 Dopiero co odważyłam się na udział w moim pierwszym wyzwaniu a już znalazłam kolejne, które sprawiło że w mojej głowie zrodziło się tysiąc pomysłów. Tym razem jednak dotyczyło, przynajmniej pozornie, zupełnie nie mojej dziedziny, a mianowicie patchworka. Szybko jednak zdałam sobie sprawę, że mogę przecież wykorzystać tą metodę do stworzenia jakiejś fajnej biżuterii. Chciałam żeby było to coś "w moim stylu". I tak właśnie powstał patchworkowy pierścionek. 




4 komentarze:

  1. Oryginalna biżuteria :).
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:-) mam nadzieję, że zagoszczę na dobre.

      Usuń
  2. No tylko ktoś o bogatej wyobraźni może takie rzeczy wymyślić!!! Jestem za, bo pomysł przedni !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje. A pomysłów mam jeszcze dużo w zanadrzu:-)

    OdpowiedzUsuń